Friday 1 February 2013

aku budak jahat





Assalamualaikum warahmatullahi wabarokatuh ;)

Pada entry kali ni aku nak tulis or karang or whatever lah pasal dunia 17 tahun aku..

haha , bukan senang aku nak kongsi cerita2 sensasi kat semua orang.. aku ni kan pendiam ( pendiam kerr )
waimah kat ibu bapa aku pon aku taknak kongsi masalah.. ntah la , kenapa ngan diri aku ni pon aku tak tahu.. ade sesuatu benteng atau penghalang kot.. ape2 aje lah

tapi keredhaan Allah terletak pada redha kedua ibu bapa kan.. hmm ( taching kan ) ??
pfttt : hari ini aku baru sedar.. ( padahal berkali-kali aku dengar ayat kat atas nieh )

untung lah ibu bapa kita masih hidup kan ?

siapa yang akan beri kasih sayang kepada kita kalaw tidak mereka ?
nenek atau kawan atau cikgu and so on ? fikir2 la sendiri ( otak ade )


YA ALLAH , tuhan yang maha pengasih dan penyayang..

Aku BERSYUKUR kerana ibu bapa hamba-Mu ini masih hidup..
dan masih menyayangi diri ini yang teramat haus akan kasih sayang mereka.. ( manja sehh aku )
tanpa mereka siapalah kita di dunia ini..

sering kali aku memarahi mereka
melenting ,
ade gak aku mengumpat :(
kerana benda2 mengarut n merepek..

Ya Allah , aku bertaubat..


 # Nabi Muhammad yang tidak pernah buat dosa dan dikatakan maksum pon bertaubat 100 kali sehari semalam.. ni aku yang selalu buat dosa haruslah bertaubat kerana..

ALLAH CINTA PADA ORANG YANG BERTAUBAT

ini lah insan yang paling aku sayang..
paling tahan kerenah aku yang ntah pape..
love u dunya akhirat <3 <3 <3










No comments:

Post a Comment