Saturday 12 January 2013

rindu korang wehh !




~ MISS YOU GUYS ~



~ Ahmad Faiz Fauzi ~
budak study giler2, haha lme tak jumpe kan ?
btw tahniah dpt top 5 excellent student MHS..
# aku pon ade ah, haha


 ~Muhd Nazmi Ab Ghani ~
sape kenal dye nieh?
perangai tak ubah2, malas je memanjang..
asyik kne marah ngan cikgu je..


 ~Nazrul Azam Azhar ~
budk teknik bkt piatu..
kawan baek aku dlu.. PUSTAKAWAN <3
ramai adek ko kan?
ye la..anak sulung kan..mesty sibuk


 ~Fadhilah Mohd Noor ~
kawan terrbaik aku penah ade..huhu
jgn lupe kawan kat sni mse kau PLKN nnty ehh !


3 stujes - Aqillah Parlan , Nurul Farhana Jaafar , Amriyatul Fathiyah Azhar ( ruwy ko bukan )
mse ni umah kawen rumah dak kembau..
tyme ni la last aku jumpe korang..
good luck SPM ehh !


~ Radhiah Md Dali ~
budk syerodz..
agk pendiam la,, susah aku nak cite pasal dye niee..
haha, jgn marah aku ea


 ~ Nur Syahirah Ishak ~
last aku jumpe dye mse form 3 kat dewan syerodzian..
ade majlis anugerah ape ntah
( duduk sebaris ngan aku tapi aku wat derk je , haha )



~ Syahnur Fitri ~
umm..selalu la gak jumpe dye nieh.. haha..
bile nak bawak aku jalan2 nek kete hang ?
# chill :D



~ Kembar - Pia & Leha ~
kembar sampai syurga.. hahax
btw , pia apiz zuzly mne ehh ?
ye la kau kan dulu dok sebelah dye ann ?


~ Zul Harith Hassan ~
da tinggi kau ehh..haha
rugby player yg mantap.. tpi kau men volleyball kan ? mne 1 nieh ?
jom la lawan volleyball ngan aku..haha


~ Faiz Jauhari Januri ?? ~
ehh,, betul ke aku eja nme kau ? haha..
ape kau buat skrang ?
lme tak dgr cite bro -_-' ??


~ Najmuddin ~
nme diberi : KACANG
haha..kelakar nme tuhh
mane dpt ?


~ Hamizan @ Faiz Syazwan ~
mizan : korban lembu wehh ! kecut kee ?
paiz : bek2 bwk moto hang tuu



~ Nurul Nazurah Ishak ~
isi borang PLKN ke ? haha



~ Firzanah ~
haha, dye nieh
ketua PSS dulu (sepatutnye aku yg dpt )
haha , gud luck kat teknik
da berjaya dah kau kan ?  * jubah konvo wehh


~ Nasyirah Suhaimi dan Farhah ~
kawan sejak tadika lagi
farhah engko ade ke ? lupe ar ~ haha
jgn sombong2 keyh



~ Farah Nadhirah ~
bile nak bertandang asrme aku g ? haha
student bola jaring ehh ?
aku lupe arr


~ saiful asyraf ~
budak ex5..
hehe.. da ade gang ex5


~ Ahmad Zaim ~
bola tampar wehh !!
bile le nak fight ngan skola aku lagi
haha.. kau kalah nyerr


Zahin , iyka yazid..
zahin bile nak hang lagi ?
iyka.. budak meletop



~ Dalila ~
ntah..



~ Izazwan Wahid ~
dulu smk telok mas..
sekarang dye budak aku wehh.. MHS ! haha



~ Nur Nasuha Ghafar ~
umm.. budak ketapang
selalu la jumpe.. err =_="



~ Amirul Syafiq ~
budak MRSM..
ensem kan ?? umm , dlu muke mcm hape.. hihi ;p


~ Syazwan Zambri ~
anak cikgu zambri suramin..
bahagia di teknik bkt piatu :D


~ Izzat Latif ~
budak yg PALING aku ____ ah , hehe..
MOZACian.. pandai orgnyee..



~ Syaqinadhirah ~
player volleyball kat malacca girl high skol
btw tahniah juara yupp..
alaa , kawasan je kot



~ Sukri Nasarudin ~
budak yg digelar tulisan cakau ayam.. igt lagi tak ?
dgr cite dye nieh sekarang kat kajang nun..



~ Hafidz Ilias ~
frenz of futsal kat taman..
stret A mse trial..


~ Nadhirah ~
nothing to be explain..
tak pernah amek tahu tentang dye nieh..


alip zulmy ?? amin syah and TAK kenal..hehe
tak pernah jumpe korang..
just amin kat warung depan surau kat taman ;)

~ BFF - syakina jais , ruwaidah .. (sume lorh)
jeles tgk persahabatan korang..
kawan yg ikut sme ngan aku 4 program MPC kat MMU..




~ apiz zuzly ~
lme tak dengar cite about dye nih..
haha.. da jdik penyanyi kee ?


~ Amira Erina Aziz ~
yg aku tahu dye budak teknik melaka tengah..
buat further stady kat stamford kolej lepas spm for
3 bulan sementara tggu result


~ Isyriati Ishak ~
tak pernah dengar cite tentang dye..
kawan dye tahu lahh.. kapel ngan kawan aku
yg mne satu ekk kawan kau tuhh ??



~ Syukryn Azad ~
mane ? futsal ke ??
miss nak men futsal ngan kau lagi
nak tengok kau kne shoot la..
goalkeeper ;D


~ Nur Aini Abu Kasim ~
dye nieh selalu jumpe lalu lalang depan umah aku



~ Afiqah Syazwani ~
kawan da ramai , kawan2 lme tak ingat ke ??
btw , budak paling gergasi dulu.. haha.
sekarang ? aku tak tahu


~ Amer Syarafuddin ~
aku dengar kau top sekarang..
untunglahh :)



~ Saiful Amree ~
kdg2 je jumpe dye nie..hmm



~ Fakrur dan Syaza ~
haha.. kapel ke ?


~ Siti Ezzatul Ain Yazid ~
haha.. kerja pasar malam menjadi kegemarannya..




Masih Kah Dikau Ingat




Hopefully UKHWAH yang kita bina dulu xkan hilang dan terhapus dek kerana masing-masing ikut haluan sendiri dalam mengejar cita2 utk ke menara gading..

LOVE U ALLZ <3



JOM

REUNION MEYH !!!




No comments:

Post a Comment